2012. május 14., hétfő

A tegnapi érdeklődőknek. Meg a nem tegnapiaknak is

Hasonlatosképpen korábbi önmagunkhoz,  amikor is sok-sok fénykép készült a gyerekeinkről (ahogy fekszik, felemeli a fejét, oldalra néz, alszik, tehát ezek a nagymozgásosak), készül fénykép a Zsömléről is rendesen, a különbség annyi, hogy nem mindig őt akartam fényképezni. Csak valahogy mindig odakeveredett.

Segít.
Ez például egy fül. a felálló, tehát a jobb. A bal, az továbbra sem, ahogy majd még látható lesz. A háttérben látható piros szemetes szerves részét képezi a kertünknek, ezzel kell fel-alá futkosni. Peckes járás ajánlott, már csak a stílus miatt is.
 

Szagol.
 Én ugyan csak a virágot akartam megörökíteni, azonban az exponálás pillanatában egy orr még éppen odaért. Ahogyan az előbb egy fül. Mikor ez, mikor az.

 


Leselkedik, még inkább szemlélődik.
Tudja, hogy a világ megismerése nem hangoskodás által történik,  sokkal inkább a csendes szemlélődés által.
(piros szemetes!)


PORoszkál.
Szó szerint is.



 (és a gyöngyszem)
Kontrollál
Az a szigorú tekintet, hogy vajon jól állítottam-e be a záridőt a fenyőszirup fényképezéséhez.. nagyon röhögtünk. Pedig nem vicce az élet ilyen ítész mellett ám.

6 megjegyzés:

  1. macifül, szoktam neki mondani
    :)

    VálaszTörlés
  2. A szagolós képen olyan jót mulattam - főleg, hogy nagyon el tudom képzelni a pillanatot, amikor készült.
    A celebek meg Zsömi között egyébként az a különbség, hogy szerintem senki nem lágyul el úgy a VV/BB Akárki képe láttán, mint a Zsömién mondjuk én :))

    VálaszTörlés
  3. ez egy ellágyító eb, az van
    :)

    VálaszTörlés
  4. A legeslegszebb Zsömlekutya akit "ismerek"! Tényleg ellágyító :).

    VálaszTörlés